Selasa, 20 Julai 2010

AkU DaLaM KeKoSoNgAn

assalamualaikum kepada semua followerss... saya memohon berjuta kemaafan sebab tak sempat nak update blog saya.. sekarang saya di bumi terengganu.. secara khususnya di UNiSZA...
saya sekarang sedang menuntut ilmu di sana... pelbagai kisah yang nak saya kongsikan tetapi bukan sekarang... kerana saya tak cukup masa untuk menulis panjang berjelar... insyaallah bila saya dapat laptop nanti saya akan update sokmo..... thankss kepada semua... atas sokongan semua.. saya dalam kekosongan... saya rasa hidup saya tanpa arah... saya meminta pendapat pengikut semua.. agar saya dapat terus menulis di alam maya ini... agar dunia remaja islam terus segar dalam kehidupan.... tolong berikan kata semangat atau nasihat agar saya terus bersemangat untuk menuntut ilmu di UNiSZA ini.. saya kehilangan semangat dalam diri kerana terpaksa menempuh pelbagai dugaan dan ujian... please comment or bantuilah saya....... anda semua harapan saya.... selain ALLAH .......

0 comments:

Catat Ulasan